Rychle / jednoduše / zdravě

Snídaně a svačinky

To je tak, když dáte jahodám a myssli nový rozměr. Vynikající dezert, který chutí nemůže zklamat.
Nápad, jak si vzít kaši s sebou :-)
Kdybych měla vybrat 5 TOP surovin, bez kterých bych se v rámci zdravého stravování opravdu nechtěla obejít, patřily by mezi ně rozhodně jemné ovesné vločky. Ke snídani si je navíc mohou dopřát i ti, kteří preferují slané snídaně. Vyrobíte z nich během chvíle nutričně bohatou snídani, která může mít formu kaše nebo třeba palačinek.
Kupované sladké tvarohové či smetanové krémy bývají mnohdy přeslazené a nechutnají přirozeně. Skvělou volbou je udělat si domácí ze základních surovin ...
Jak dopřát dětem sladkou svačinu bez použití rafinovaného cukru a nekvalitního tuku? Nad tím jsem se zamyslela a vytvořila pro ně tyto medvídky.
Pokud se chceme vyhýbat častým nachlazením, je třeba posilovat imunitu. A zrovna svačiny formou smoothie jsou ideální a pohodlnou volbou, jak do sebe dostat široké spektrum mikroživin a biologicky aktivních látek.
Lívanečky bez mouky? No jasně, jde to.
Když se žaludek hlásí o své a každá minuta je drahá, poslouží skvěle vaječná omeleta. A pěkně vylepšená o ricottu a sušená rajčata ...
Udělat hranolky neznamená jen vytáhnout ty bramborové z mrazáku a usmažit je ve friťáku.