Rychle / jednoduše / zdravě

Snídaně a svačinky

Vafle jsou skvělý materiál pro kreativitu a použití různých základních surovin. Úžasně voňavé a křupavé mohou být i bez bílé mouky a moučkového cukru.
Tip na snídani plnou mikroživin, vlákniny a zdravých tuků, která je díky cibuli, česneku a chilli vlastně i tak trochu antibiotická :)
Co s avokádem? Už samotný nápad sníst ho "jen tak" je výborný. Jsou tu ale i další skvělé možnosti, jak si toto ovoce oblíbit. Pikantní guacamole, avokádový pudink nebo krása na talíři v podobě vejce zapečeného v avokádu.
Sendvič jakožto snídaně či jídlo na cestu je taková klasika. Musíte ho ale správně naplnit, aby z něj nic nepadalo, dal se jíst inteligentně a vy jste z toho vyšli s čistým trikem :)
Když je chuť na něco sladkého, dopřejte si takovou variantu, která vašemu tělu zároveň dodá zajímavé spektrum živin. Sezamová pasta tahini spolu s medem udělá luxusní dezert jak z obyčejného jogurtu, tak ovoce.
Když máte k dispozici dobrého uzeného lososa a zralé avokádo, tak není třeba vymýšlet nic dalšího. Extra chuti však docílíte pomocí zakysané smetany vyladěné o čerstvou citrónovou šťávu ... Společně s žitným chlebem skvělá snídaně.
Inspirace na sladkou a praktickou svačinu na cestu. Ne každý moučník a každé ovoce se totiž hodí do krabičky :) Domácí tvarohová bábovka a čerstvé české ovoce jsou prověřenou variantou.
Hummus je dip z cizrny, který můžete běžně koupit, nebo si ho jednoduše vyrobit doma. Kromě jiného se perfektně hodí do krabičky jako zdravá svačinka kamkoliv s sebou...
Vaječné muffiny jsou velmi praktickým nápadem na snídani do krabičky. Jejich příprava je supersnadná, výsledek supervýborný :)