Rychle / jednoduše / zdravě

Bez masa

Bramborové placičky s bohatou porcí špenátu. Bez mouky. Jen lehce dohuštěné kukuřičnou polentou. Jsou tedy bezlepkové. Výborné jsou samotné s hustým jogurtovým dipem, poslouží i jako příloha.
Omáčka připravená do 10 minut. Výborná s noky, rýží, těstovinami i kuskusem. Kombinace žampionů a smetany je osvědčená, kousky opečeného tofu zajistí bohatou porci rostlinných bílkovin.
Hustá polévka z dostupné hnědé velkozrnné čočky. Bez uzeniny. S bohatou porcí kořenové zeleniny. Křupavé chlebové krutony polévce dodají atraktivní chuť a sytost.
Formičky na muffiny se dají využít nejen na tradiční sladké recepty, ale také na slano. Základ tvoří vejce, brokolice a sýr. Muffiny jsou vláčné, šťavnaté, syté, chuťově výrazné a bohaté na bílkoviny. Výborné jsou čerstvé teplé, ale i studené, kdy mohou posloužit jako svačinka do krabičky.🙂
Jeden z atraktivních způsobů, jak do jídelníčku zapojit hlívu ústřičnou. Orestovaná hlíva spolu s cibulkou dodají bramborákům skvělou chuť, vlákninu i živiny navíc. Bramboráky jsou krásně křupavé.
Tradiční dršťková polévka má jedinečnou chuť, kterou si lze dopřát i v rostlinné verzi. Stačí dršťky nahradit zdravou hlívou ústřičnou. Snadná, hustá a voňavá polévka.
Rychlá a na přípravu snadná polévka bez mouky, která je voňavá po pórku a bohatá na vlákninu díky batátům. Smetana ji zjemní a sýr lehce zahustí.
Originální receptura na vánoční staročeské jídlo, které nesmělo chybět na stole. Na povrchu zapečené kroupy, uvnitř krásně vláčné. Extra voňavé po česneku, orestované cibulce a majoránce.
Zdravá polévka plná zeleniny. Přirozeně hustá bez mouky. Díky delšímu vaření je její chuť intenzivní. Velké máslové fazole a jogurt ji obohatí o bílkoviny.