Rychle / jednoduše / zdravě

Bez masa

Hřejivá voňavá a hustá polévka plná výživných ingrediencí. Kombinace čočky a jahel zajistí její sytost. Příprava je velmi jednoduchá, zcela se obejdete bez mouky.
Vláčné, voňavé a křehké karbanátky bez masa. Základ tvoří výživné fazole adzuki. Ve spojení s opečenou cibulkou, česnekem a rajčatovou pastou je o výraznou chuť postaráno...
Extra jednoduchý recept, který překvapí svojí atraktivní chutí. Lahodný kořeněný květák a pečená, lehce křupavá cizrna...S domácím jogurtovým dipem perfektní!
Tofu knedlíčky jsou skvělou možností, jak i bez masa doplnit polévku o bílkoviny. Díky pečení v troubě drží pohromadě a lépe chutnají.
Sandwich, se kterým není žádná nuda. Rozpečený sýr a "zelená bomba" quacamole zajistí perfektní chuť. A ještě je krásný na pohled. 🙂
Pikantní šťavnatá směs z fazolí Adzuki je velmi jednoduchá na přípravu. Hodí se k rýži, ale také k chlebovým plackám. Výživné a chutěmi nabité jídlo.
S čím jsou dobré topinky? S česnekem, se sýrem, s různými pomazánkami... Co je ale bohatě obložit zeleninou a zároveň tělu dodat mnoho ochranných látek? Ochucená rajčatová směs s cibulí a česnekem je ideální.
Pro pestrost jídelníčku je vhodné střídat různé druhy obilovin. Netradiční červená quinoa se výborně hodí k obohacení rizota. Spolu s tofu pak v jídle zajistí bohatou porci bílkovin.
K dobré pórkové polévce vede mnoho cest. Tato je hustá, krémová, chuťově výrazná a jde to i bez mouky a smetany.