Rychle / jednoduše / zdravě
K dobré pórkové polévce vede mnoho cest. Tato je hustá, krémová, chuťově výrazná a jde to i bez mouky a smetany.
Velmi jednoduché na přípravu, žádné upatlané ruce, žádný bordel v kuchyni z rozsypané mouky. Elegantní způsob, jak si dopřát zdravé domácí sušenky.
Když zrovna není sezóna čerstvých rajčat, skvěle poslouží ta nakládaná sušená. Třeba do špaget. Orestované uzené tofu je pak zdrojem nejen bílkovin, ale i výrazné chuti.
Jednoduchá verze klasické česnekové polévky s bramborami a majoránkou. Místo umělého bujónu ji však připravíme z poctivého domácího vývaru, což je znát na výsledné chuti.
Vajíčkový salát ve stylu "vejce rozmíchaná s majonézou"? Co na to jít nápaditěji, přidat pár ingrediencí a salát trochu odlehčit.
Zeleninový salát nemusí být jen osvěžující miska syrové zeleniny. Zeleninový salát může také pěkně zahřát. Zapojme pečené brambory, žampióny, restované fazolky a pikantní křenovou zálivku.
Připravit domácí kynuté lívance je jednoduché, zapojit alternativní mouku zase nápadité a z nutričního hlediska přínosné.
Krémová květáková polévka je zcela jednoduchá na přípravu. Stačí ji jen správně ochutit. Plnost chuti v základu zajistí vývar, žloutek a mletý muškátový květ.
Netradičně pojatá svačina, která zaujme především v období Velikonoc. Papírových obalů a vajec máme až až a k tomu ta všudypřítomná tendence originálně tvořit :)