Rychle / jednoduše / zdravě
Které ingredience dát narychlo do krabičky tak, aby z toho vzniklo něco praktického k jídlu? Aby to nikde nevyteklo, nebyla to kalorická bomba, ale zároveň zdroj všech potřebných živin?
Variace na krémovou zeleninovou polévku, která je všechno, jen ne chuťově nudná. A když se rozhodnete přidat ještě trochu chilli navíc a ujede vám ruka, tak to je pak teprve sranda :)
Pudink může posloužit jako základ pro další nápady. Různé dezerty nebo svačiny ...
Gulášů je tisíce druhů. Co si udělat variantu s krůtím masem a navíc zcela bez mouky? A pokud si guláš nedovedete představit bez knedlíku, tak si ho jednoduše vyrobte :)
Výborný domácí moučník s pořádnou porcí tvarohu. I nakrájený drží pěkně pohromadě, takže se hodí na svačinu do krabičky.
Quinoa je výživná bezlepková pseudoobilovina, která má v kuchyni snadné a široké využití. Můžete ji přidat třeba do zeleninového rizota, vynikající je ale i do studených salátů.
Stačí pár vychytávek a můžete si doma udělat skvělou domácí pizzu. A hlavně žádnou nudu na plechu. Jen ať hraje chutěmi i barvami.
Co si takhle připravit domácí pomazánky a vytvořit prkénko, které bude hrát nejen barvami, ale i různými výraznými chutěmi.
Máte rádi slané snídaně? Hemenex, vejce, pečivo, šunku, sýry, pomazánky, paštiky ... Zkuste to občas proložit snídaní, která se může na první dobrou zdát alternativní, ale většinu lidí svou chutí rozhodně překvapí.