Rychle / jednoduše / zdravě
Výborný recept na domácí verzi známých sušenek z krabice. Vychytaný poměr ingrediencí je zárukou plného plechu lahodných křehkých sušenek. 👍
Tento toustový chléb nevydrží tak dlouho jako ten kupovaný. Je totiž tak dobrý, že prostě nevydrží. Kromě "opravdové" chuti je obrovskou výhodou jasné složení bez zbytečných aditiv.👍
Když máte dobrou kedlubnu, bohatě stačí nakrájet ji na plátky a chroupat a chroupat. 🙂Pak je tu ale ještě možnost kedlubnu zapojit do pomazánky ... Na čerstvém žitném chlebu výborné!
Když chceme sytější verzi tradiční bramboračky, perfektně poslouží velké bílé fazole. Bílé máslové fazole jsou zdrojem bílkovin, vlákniny a celkově bramboračku vylepší a obohatí.
Nápadů, jak zapojit kyselé zelí do jídelníčku není nikdy dost. A toto je jeden z atraktivních způsobů. Zelné bramboráky mají nejen šmrnc, ale i více vlákniny. Díky pečení v troubě nejsou zbytečně mastné... 🙂
K výrobě této tuňákové pomazánky nebudete potřebovat ani vejce, ani tofu, ani majonézu, ani žádný krémový sýr. Přesto bude hutná, krémová a plná chuti. 🙂
Na rajčatových omáčkách je skvělé to, že se dají obměňovat do aleluja. Typická atraktivní rajčatová chuť zůstává, pokaždé ji ale vylepší jiné ingredience. Někdy sýr, jindy olivy, teď to jsou bílé máslové fazole.
Ryba po mlynářsku je takový kompromis mezi dušenou a křupavou obalovanou rybou. Extra rychlá příprava je výhodou. Výsledkem je chuťově atraktivní lehce křupavá a šťavnatá ryba.
Jak rychle a jednoduše se dá vyrobit zdravá svačinka nebo jen tak "něco na chuť"? Stačí mít kefír a mražené jahody. Vynikající!