Rychle / jednoduše / zdravě
Rajčatovou polévku lze pojmout mnoha způsoby. Po česku, po indicku, po maďarsku, po thajsku nebo také po italsku. A k tomu stačí opravdu málo. Pár oliv, italské bylinky a kousek kvalitního sýra.
Batáty a růžičková kapusta nepatří mezi nejčastěji využívané suroviny ve zdravé kuchyni. Jsou přitom jednou z ideálních druhů pro zimní období. Toto je jeden z nejjednodušších postupů jejich přípravy.
Vafle nemusí být jen víkendová kalorická bomba z bílé mouky a půl kostky másla, obložené banánem, nutelou a šlehačkou. Vafle lze pojmout úplně jinak, a to slaně. Příjemná víkendová změna ...
Vajíčkové pomazánky obecně považuji za jedny z nejlepších. Zkuste je udělat odlehčeně a místo sýru, másla, taveňáku a majolky zapojit celer. Je to výborné!
Co s bramborou? Můžeme ji vařit ve vodě, péct v troubě či v elektrickém hrnci, dusit ve slupce, ale také péct syrovou na kostičky v pánvi. Vznikne tak chuťově výborná a na pohled hezká příloha.
Velmi jednoduchá verze krémové rajčatové polévky, která vyniká svojí jemnou chutí. Její příprava je téměř bez práce.
Jak si dopřát dobrý, křehký a šťavnatý závin, aniž byste k tomu potřebovali bílou mouku, cukr a ztužený tuk? Zkuste variantu s celozrnnou špaldovou moukou a jogurtem, která skvěle sedne k bohaté jablečno - mrkvové náplni.
Kousky nakrájeného kuřecí masa v talíři s vývarem nevypadají nějak úchvatně. Zkuste maso "schovat" či zakomponovat ve formě domácích kuřecích knedlíčků. A na nudle do polévky si možná ani nevzpomenete :)
Gulášová polévka nemusí být buď a nebo. Buď s masem nebo jen vegetariánská s luštěninou. Skvělé je to nakombinovat. Využít chuti hovězího masa a benefitů červené čočky. Výborná hutná polévka bez potřeby použít k zahuštění mouku.