Rychle / jednoduše / zdravě
Vaječné muffiny jsou velmi praktickým nápadem na snídani do krabičky. Jejich příprava je supersnadná, výsledek supervýborný :)
Co do krabičky na oběd s sebou, aby to neteklo a aby se to dalo jíst i studené? Co třeba křupavé celerové řízečky s lehkým těstovinovým salátem...
Wrap je skvělý způsob, jak si zabalit výživné jídlo s sebou. Jak do něj zamotat tuňáka a zeleninu tak, aby to bylo praktické?
Zelenině rádi v salátech dáváme výraznější chuť. Nejčastěji pomocí zálivek nebo dresingů. Zkuste to jinak, zdravěji...Inspirujte se pestem a využijte jarní bylinky, které jsou bohatým zdrojem prospěšných fytochemických látek.
Když máte to správné koření, můžete si doma snadno vykouzlit toto vynikající vegetariánské indické jídlo.
Špenát patří mezi nejvýznamnější listovou zeleninu. Jeho výhodou je snadná a rychlá příprava. Česnek a ricotta mu dodají ten správný šmrnc.
Různé druhy listů mohou doplnit sendvič, mohou být ale především dobrým a zdravým základem pro syté saláty vhodné k obědu či večeři. Zkuste je doplnit o cizrnu, parmazán a krekry. Vynikající chuť zaručena :)
Vyzkoušejte osvědčený recept na beránka, který je voňavý po vanilce a vláčný díky jogurtu.
Dhal je velmi vděčný, jednoduchý a chutný způsob, jak do jídelníčku zařadit luštěniny a zeleninu. Začněte třeba s čočkou a rajčaty.