Rychle / jednoduše / zdravě
Jednoduché jídlo z rýže, masa a zeleniny, které je pestré, výživné a lehké zároveň.
Každá italská rodina dělá tiramisu podle svého osvědčeného receptu. Existuje ale jeden základní, tradiční z mascarpone a vajec, který je chuťově dokonalý.
Naplnit a zapéct žampiony je tak snadné! Během pár minut máte pekáček plný výživných ingrediencí v troubě a pak už se o nic nestaráte.
Pomazánky z luštěnin jsou v moderním jídelníčku čím dál oblíbenější. Nemají vysokou kalorickou hodnotu, přitom jsou výživné. Jsou také zdrojem vlákniny, která pomáhá pocitu sytosti. Začněte třeba s červenou čočkou.
Výhodou rýžových nudlí je blesková rychlost jejich přípravy. Smíchat je s orestovanou zeleninou ochucenou kari a kokosovým mlékem je výborný, osvědčený a jednoduchý recept.
Základem mnoha dobrých pomazánek je často tvaroh. Zkuste ho odlehčit a ochutit na drobno nakrájenou zeleninou. Je to jednoduché, zdravé a vynikající.
Dopřejte si během chvíle úžasnou snídani v podobě těchto lívanců, jejichž základ tvoří banán. Jsou samy o sobě dostatečně sladké, nemusíte tak přidávat žádný další cukr.
Domácí česneková pomazánka, jejímž základem je tentokrát ovčí sýr brynza. S lahůdkovou cibulkou dohromady do sebe dostanete pořádnou porci látek, které jsou velmi prospěšné pro trávení i imunitu.
Špenát je vynikajícím základem pro zdravou krémovou polévku. Můžete ji připravit v dietní odlehčené verzi nebo s pořádnou porcí bílkovin a zdravých tuků.