Rychle / jednoduše / zdravě
Šťavnaté barevné papriky bohatě naplněné výraznou šunkovo-žampionovou směsí a sýrem cheddarem. Snadné na přípravu, efektní na talíři!
Předem orestovaný květák na cibulce zajistí výraznou chuť v tomto zapečeném jídle. Vrstvy batátů, květáku a smetanové sýrové omáčky k sobě sedí. Syté a šťavnaté jídlo plné vlákniny.
Čím naplnit tortillu, aby byla vláčná, šťavnatá a nic z ní neteklo ani nepadalo? Mrkvový hummus je perfektní základ!
Lívance bez kynutí, které jsou hotové raz dva. Receptura bez cukru! Ricotta jim dodá vláčnost, sytost a přirozenou sladkost.
Moučník s jemnou a šťavnatou jablečnou náplní, která je svěží a výrazná díky citrónům. Tento recept ocení ti, kteří preferují "nepřeslazené moučníky". 🙂
"Něco dobrého sladkého" pro ty, kteří preferují dezerty bez mouky. Tento dezert je snadný na přípravu, plný máku a vláčný po ovoci.
Výhodou masovo-zeleninových kuliček je jejich odlehčená chuť a šťavnatost. Skvělý způsob, jak snadno zapojit zdravou a zářivou červenou řepu.🙂 Chutnají výborně třeba s bramborovo-batátovou kaší.
Ze svazku ředkviček a vajec máte během chvíle osvědčenou pomazánku, která je jemná, nepálí. Vynikající je na celozrnném žitném chlebu nebo křehkých křupavých knackebrotech.
Vynikající a rychle připravené placky. Vláčné díky bramborám, syté díky tvarohu a vejcím. Pečení v troubě je bezpracné a praktické!