Rychle / jednoduše / zdravě
Rizoto. Tak jednoduché jídlo, které snese kdejaké kombinace. Nejlepší je ale držet se jednoduchosti a vybrat 1 hlavní surovinu, která jídlu dodá jasný charakter. Teď to bude dýně :)
Dvě zdravé oranžové suroviny a co všechno se z nich dá vymyslet. Třeba tyto jednoduché karbanátky nebo placičky, které jsou skvělé teplé i studené, doma i na cestách :)
Úžasně jednoduchý, sladký, šťavnatý, domácí dezert, na který jsou ingredience vždycky k dispozici. Obzvlášť na podzim.
Vafle jsou skvělý materiál pro kreativitu a použití různých základních surovin. Úžasně voňavé a křupavé mohou být i bez bílé mouky a moučkového cukru.
Tip na snídani plnou mikroživin, vlákniny a zdravých tuků, která je díky cibuli, česneku a chilli vlastně i tak trochu antibiotická :)
Sytá polévka k večeři se vždycky hodí. Tato krásně voní a chutná a vypadá tradičně, i když je netradiční :)
Jídlo připravené doslova za pár minut a výsledek vynikající. Chuť kvalitních čerstvých těstovin v kombinaci se šťavnatým špenátem, uzeným lososem a sladkou smetanou je neodolatelná.
Když si chcete dopřát květák tak, abyste nemuseli dlouho bůhvíco vymýšlet a nemuseli pak v kuchyni hodinu uklízet, zkuste tento jednoduchý recept :)
Kulatozrnná rýže je jako stvořená pro rizota v italském stylu. Rýže pevná na skus, zároveň šťavnatá a krémová. K dokonalému výsledku jí stačí málo. Třeba jen hříbky nebo parmazán.