Rychle / jednoduše / zdravě

Saláty

Které ingredience dát narychlo do krabičky tak, aby z toho vzniklo něco praktického k jídlu? Aby to nikde nevyteklo, nebyla to kalorická bomba, ale zároveň zdroj všech potřebných živin?
Quinoa je výživná bezlepková pseudoobilovina, která má v kuchyni snadné a široké využití. Můžete ji přidat třeba do zeleninového rizota, vynikající je ale i do studených salátů.
Typ na lehký salát, který se s kouskem pečiva hodí jako odpolední svačina.
Rýže není na světě jen proto, aby z ní bylo rizoto nebo příloha k omáčce. Směle ji zapojte do salátů, které jsou díky ní syté a přitom pořád svěží.
Salát může být pokaždé jiný, když ho pokaždé jinak ochutíte. A jak? No pomocí různých dresingů a zálivek. A jednu skvělou můžete vyrobit díky sezamové pastě tahini, která vyniká specifickou a návykovou chutí.
Jemná chuť mozzarelly nemusí každému přijít zajímavá. Zkuste ji podtrhnout výrazným pestem, k tomu ji dát na talíř spolu s křupavými opečenými bramborami a o nedostatku chutí nemůže být ani řeč.
Polníček se používá stejně jako hlávkový salát, je ale bohatší na živiny. Vyniká množstvím vitaminů C a kyseliny listové. V kombinaci s výbornou zálivkou a opečeným tempehem rozhodně nadchne. Navíc vše za 5 minut hotovo...
Není salát jako salát. Tento patří mezi ty, po kterých rozhodně nebudete mít za chvíli hlad.
Pár minut u pánve, jejichž výsledkem je opravdový chuťový zážitek.