Rychle / jednoduše / zdravě

Saláty

Vynikající salát, který můžete použít jako předkrm nebo i samostatné jídlo. Prověřená kombinace ochucené rukoly, řepy, kozího sýra a ořechů nemůže zaklamat!
Když je nálada na něco lehkého, bohatě si vystačíte s červenou řepou a hustým jogurtem, chuť i nutriční hodnoty pak snadno vyladí hrstka vlašských ořechů.
Chuťově výrazný sýr dodá šmrnc každému salátu. Quinoa je zase nutričně hodnotná obilovina, která je do studených salátů jako stvořená. Jak jim to jde dohromady? :)
Když plánujete oběd do krabičky v podobě salátu, je třeba vědět, jak ho připravit správně. Je vhodné zvolit nejen praktické ingredience, ale i způsob práce s nimi.
Quinoa je "chytrou" ingrediencí do zeleninových salátů. Je zdrojem hodnotných aminokyselin a skvěle chutná. S citronovo - medovou zálivkou tvoří povedenou dvojku.
Zelenině rádi v salátech dáváme výraznější chuť. Nejčastěji pomocí zálivek nebo dresingů. Zkuste to jinak, zdravěji...Inspirujte se pestem a využijte jarní bylinky, které jsou bohatým zdrojem prospěšných fytochemických látek.
Různé druhy listů mohou doplnit sendvič, mohou být ale především dobrým a zdravým základem pro syté saláty vhodné k obědu či večeři. Zkuste je doplnit o cizrnu, parmazán a krekry. Vynikající chuť zaručena :)
Variace svěžích listových salátů dohromady s výraznou chutí grilovaného kozího sýra je už tak dost dobrý základ. Přidáte-li na talíř ještě červenou řepu, pomeranč a opražená dýňová semínka, chuťově dokonalý salát je na světě.
Lehký, osvěžující, zdraví prospěšný a navíc velmi jednoduchý na přípravu. Osvědčená kombinace chutí, která funguje.