Rychle / jednoduše / zdravě

Polévky

Zařadit pravidelně špenát do jídelníčku se rozhodně vyplatí. Je bohatý na karotenoidy a další antioxidanty, které pomáhají chránit naše buňky. Najděte si recept, ve kterém vám sedne nejvíce. Ve formě krémové polévky nemá chybu.
Zeleninové polévky výborně zasytí a jsou zdrojem tolik potřebné vlákniny. Zkuste je obohatit o další ingredienci, kde prim hrají praktické a výživově hodnotné vločky z quinoy, které jsou navíc bez lepku.
Krémová rajčatová polévka patří mezi jídla, která je vhodná dělat často. Obzvlášť v době, kdy je úroda rajčat, která jsou cenově dostupná a poctivá nejen chutí, vůní, ale i barvou. Základem je dobře vyladit chuť. A pokud si potrpíte na hodně výrazné chuti a chcete se i trochu zahřát, zkuste tuto ostřejší verzi.
Cuketa a brambora jde rozhodně dohromady. A když je zjemníte čerstvým sýrem a vyladíte výraznou chutí kvalitní křupavé slaniny, je o lahodnou chuť postaráno.
Jeden z nejsnadnějších nejzdravějších způsobů, jak do sebe dostat dostatečnou porci zeleniny jsou krémové zeleninové polévky. Jejich příprava je rychlá, úplně snadná a jídelníček obohatíme nejen o tolik potřebnou vlákninu, ale především o antioxidanty. Jak je barevně naladit?
Když jsou nudle nuda, vyzkoušejte tyto domácí knedlíčky. Jsou jednoduché na přípravu a jejich chuť pozvedne kdejakou polévku.
Krémové polévky jsou sázkou na jistotu skrze všechna roční období. Ideální jsou ale v zimě, kdy je třeba tělu dodávat dostatek zeleniny v té správné formě. Ne vždy totiž platí, že čerstvá zelenina je tou nejlepší volbou.
Dýně hokaido v kombinaci s červenou čočkou, zjemněná čerstvým smetanovým sýrem a doladěná pomerančovou šťávou? To funguje!
Zkuste místo nudlí polévku vylepšit těmito knedlíčky. Jejich příprava je jednoduchá, hodí se do vývaru, rajčatové polévky i zeleninových krémů.