Rychle / jednoduše / zdravě
Nepřeslazené domácí pečivo, které drží tvar, nedrobí, takže se hodí i jako svačina někam s sebou. Díky pudinku nejsou suché, což ocení nejen děti.
Pokud se chceme vyhýbat častým nachlazením, je třeba posilovat imunitu. A zrovna svačiny formou smoothie jsou ideální a pohodlnou volbou, jak do sebe dostat široké spektrum mikroživin a biologicky aktivních látek.
Úžasné křupravé bramboráčky, na jejichž přípravu nebudete potřebovat ani lžíci bílé mouky. A zkombinovat tradiční aromatickou chuť bramboráků s povidly je fakt dobrý nápad.
Dýně hokaido v kombinaci s červenou čočkou, zjemněná čerstvým smetanovým sýrem a doladěná pomerančovou šťávou? To funguje!
Kulajda bez hub? No to nejde... Jak je ale mít pokaždé při ruce, abyste mohli během chvíle vytvořit velký hrnec voňavé husté polévky?
Když chcete mít teplé vyvážené jídlo do 15 minut na stole, skvěle se hodí třeba tyto špagety, které jsou navíc čistě rostlinné.
Když chceme dětem připravit zdravou svačinku mnoha chutí, tak je důležité nejen CO připravíme, ale i JAK to zabalíme.
Pudink v moučníku zajistí, že není suchý, kyselejší smetana navrchu je zase příjemným kontrastem k sladké chuti.
Chutí výjimečný koláč. Lahodná kombinace čokolády, ořechů a kávy se jen rozplývá na jazyku.