Rychle / jednoduše / zdravě
Zdravá polévka plná zeleniny. Přirozeně hustá bez mouky. Díky delšímu vaření je její chuť intenzivní. Velké máslové fazole a jogurt ji obohatí o bílkoviny.
Krémová a akorát hustá koprová omáčka, která je rychle hotová. Bezlepková verze. Prověřená kombinace s bramborami a vejcem vařeným na tvrdo. Na koprovce si můžeme pochutnat i bez knedlíku a hovězího.🙂
Jak málo stačí k talíři plnému voňavého a krémového risotta v italském duchu. Jednoduchý a jasně daný postup přípravy zajistí, že je risotto vláčné, ale né rozvařené. Kombinace čerstvých rajčat, parmezánu a česneku je vynikající.
Čočkový kuskus je zajímavou a velmi chutnou alternativou tradičního pšeničného kuskusu. Jeho výhodou je vyšší obsah bílkovin a vlákniny. Do 10 minut máte na stole výživné jídlo. Skvěle ho doplní orestovaná mrkev, šťavnatý polníček a výrazný sýr.
Vláčný a sytý těstovinový salát, který je barevný a plný výživných ingrediencí. Příprava je snadná. Krémový avokádový dresink mu dodá jedinečnou konzistenci i chuť.
Rychlá a na přípravu snadná polévka. Hřejivá a přirozeně hustá. Kousek čerstvého zázvoru jí dodá šmrnc a pikantní nádech. Křupavá okořeněná semínka ji nejen nutričně obohatí, ale i chuťově doladí.
Snadné jídlo, do kterého zapadne celá brokolice. Díky kulatozrnné rýži a orestované cibulce je rizoto příjemně lepivé a kompaktní.
Sladké lívance z přirozeně bezlepkové mandlové mouky, která je bohatým zdrojem živin. Mouka je vhodná při low carb stravování. Lívance jsou výživné, vláčné a syté.
Varianta vanilkového termixu bez kupovaného pudinkového prášku. Žloutky termixu dodají nejen živiny navíc, ale také báječnou barvu a extra krémovou konzistenci. Příprava je velmi snadná.