Rychle / jednoduše / zdravě
Kuličky v rajské omáčce nemusí být jen z masa. Zkuste je udělat půl na půl s brokolicí, která je odlehčí, nutričně obohatí a dodá jim šťavnatost.
Lahodná kombinace máku, třešní, sirupu a zapečených vloček může posloužit jako nápad na zdravou sladkou svačinu, která je nutričně bohatá.
Květák kam se podívám a co s ním? Nejjednodušší je udělat polévku nebo květákový mozeček. Obalovat a smažit ho na pánvi se už ale každému nechce. Teď si ale můžete tuto výbornou klasiku dopřát celkem pohodlně a bez nutnosti plné pánve přepáleného oleje. Upečte ho v troubě :) Květák navíc není nutné předvařovat. Šetříte svůj čas na všech frontách :)
Vynikající karbanátky bez masa, kde hlavní roli hraje celer. Nutričně perfektní. Jsou bohaté na vlákninu, kvalitní sacharidy i bílkoviny, zcela bez mouky, chuťově výrazné, nenasáklé olejem, přesto šťavnaté.
Prázdniny v plném proudu a jeden z mých plánů je vyrazit s dětmi pod stan. Jelikož ale nemám se stanováním bohaté zkušenosti, rozhodla jsem se požádat vás o rady, co si s sebou rozhodně vzít s sebou. Víc hlav víc ví a věřím, že níže uvedený seznam může být inspirací pro nás pro všechny. Rozhodně není definitivním kontrolním seznamem. Ten si musíte sepsat sami a poctivě odškrtat, než zvednete kotvy.
Zeleninové polévky výborně zasytí a jsou zdrojem tolik potřebné vlákniny. Zkuste je obohatit o další ingredienci, kde prim hrají praktické a výživově hodnotné vločky z quinoy, které jsou navíc bez lepku.
Krémová rajčatová polévka patří mezi jídla, která je vhodná dělat často. Obzvlášť v době, kdy je úroda rajčat, která jsou cenově dostupná a poctivá nejen chutí, vůní, ale i barvou. Základem je dobře vyladit chuť. A pokud si potrpíte na hodně výrazné chuti a chcete se i trochu zahřát, zkuste tuto ostřejší verzi.
Pochutnat si na něčem domácím sladkém ke kávě, co bude raz dva hotové a nebude to samý cukr? Jo, tohle je přesně ono! Mrkvové těsto nikdy nezklame.
Zapečená jídla jsou chytrý způsob, jak do nich zakomponovat suroviny, které by u někoho samostatně třeba neprošly.