Rychle / jednoduše / zdravě
Zeleninové placičky jsou obecně vděčnou záležitostí. Když jsou navíc jednoduché a z ingrediencí, které máme vždy po ruce, je to paráda! Do krabičky na cestu jsou jako dělané.
Hummus je dip z cizrny, který můžete běžně koupit, nebo si ho jednoduše vyrobit doma. Kromě jiného se perfektně hodí do krabičky jako zdravá svačinka kamkoliv s sebou...
Quinoa je "chytrou" ingrediencí do zeleninových salátů. Je zdrojem hodnotných aminokyselin a skvěle chutná. S citronovo - medovou zálivkou tvoří povedenou dvojku.
Do čeho ta jablka zavinout? Takových možností! Jogurtové těsto, pivní, tažené, kynuté... A co třeba bramborové? Moučníky z bramborového těsta jsou tradiční a chutnou záležitostí.
Když se spojí krémová máslová chuť s parmezánem a tou správnou rýží připravenou "al dente", zjistíte, že v jednoduchosti jídel je krása.
Vaječné muffiny jsou velmi praktickým nápadem na snídani do krabičky. Jejich příprava je supersnadná, výsledek supervýborný :)
Co do krabičky na oběd s sebou, aby to neteklo a aby se to dalo jíst i studené? Co třeba křupavé celerové řízečky s lehkým těstovinovým salátem...
Wrap je skvělý způsob, jak si zabalit výživné jídlo s sebou. Jak do něj zamotat tuňáka a zeleninu tak, aby to bylo praktické?
Zelenině rádi v salátech dáváme výraznější chuť. Nejčastěji pomocí zálivek nebo dresingů. Zkuste to jinak, zdravěji...Inspirujte se pestem a využijte jarní bylinky, které jsou bohatým zdrojem prospěšných fytochemických látek.