Rychle / jednoduše / zdravě
Když chcete mít teplé vyvážené jídlo do 15 minut na stole, skvěle se hodí třeba tyto špagety, které jsou navíc čistě rostlinné.
Když chceme dětem připravit zdravou svačinku mnoha chutí, tak je důležité nejen CO připravíme, ale i JAK to zabalíme.
Pudink v moučníku zajistí, že není suchý, kyselejší smetana navrchu je zase příjemným kontrastem k sladké chuti.
Chutí výjimečný koláč. Lahodná kombinace čokolády, ořechů a kávy se jen rozplývá na jazyku.
Lívanečky bez mouky? No jasně, jde to.
Jídlo z jednoho pekáče vždycky šetří čas. A to i ve chvíli, kdy má každý člen rodiny jiné požadavky.
Tento moučník je výživný a sytý. Navíc pěkně drží pohromadě, takže se výborně hodí i jako svačina na cestu.
Třeba takhle může vypadat večeře bohatá na zeleninu. Je plná zajímavých chutí a živin, navíc jednoduchá a rychlá.
Když chceme míchaná vejce nějak vylepšit, jsou i jiné možnosti než tučná slanina. Zuste je zkombinovat se zeleninou. Vylepšíte tak skóre konzumace zeleniny a vlákniny hned od rána.