Rychle / jednoduše / zdravě
Osvědčené těsto, se kterým se skvěle pracuje a s minimální námahou můžete mít plný plech domácích tyčinek, které zaujmou na každé oslavě.
Základní recept na celozrnný nekváskový špaldový chleba, který připravuji v domácí pekárně. Vhodné především pro ty, kteří mají rádi chléb, není jim ale lhostejné jeho složení.
"Eat the rainbow" je jedno z důležitých pravidel zdravého stravování. Jídlo v podobě pestrobarevného salátu z čerstvé zeleniny ale není v zimě ideální volbou. Co zdravého si tedy v zimě naložit na talíř?
Slané koláče ve stylu Quiche dávají prostor pro velkou kreativitu. Nejen co se týče náplně, ale i těsta. Vyzkoušejte variantu se špaldovým celozrnným těstem a chuťově vyladěnou šťavnatou náplní.
Klasika, kterou máte do 20 minut na stole. Zasytí, zahřeje, výborná je. Prostě květákovka.
Co rychlého k těstovinám? Stačí mít po ruce cuketu, smetanu a vyzrálý sýr. Během pár minut je jídlo na stole.
Hrnečkový recept na roky prověřený a vláčný kakaový moučník, který potěší ty, co mají rádi klasiku. Vynikající je ale i jako celozrnný nebo s použitím mandlové či pohankové mouky.
Recept na jednoduchou, základní a odlehčenou verzi bramborového salátu. Když máte správné brambory, výsledek je vždy perfektní.
Čím doplnit krémovou zeleninovou polévku, aby byla chutnější a výživnější? Jde to i bez klasických zavářek z mouky. Skvělou vložkou do polévky je ztracené vejce jednoduše připravené za pár minut.