Rychle / jednoduše / zdravě
Sladce péct se dá i bez cukru a bílé mouky. Variant je mnoho a každý musí objevit tu svoji, aby mu to chutnalo. A když se do moučníků běžně přidávají mleté ořechy a mrkev a jablka, tak proč ne mletá slunečnicová semínka a červená řepa.
Ricotta je čerstvý syrovátkový sýr, který má mnohostranné využití. Stačí přijít na to, jak ho v kuchyni správně využít a už se ho nezbavíte. Vynikající je za studena, ale i k zapékání. K brokolici se hodí perfektně.
Když jsou nudle nuda, vyzkoušejte tyto domácí knedlíčky. Jsou jednoduché na přípravu a jejich chuť pozvedne kdejakou polévku.
Někdy je potřeba, aby svačina pořádně zasytila. V tom případě by měla obsahovat bílkoviny, sacharidy, tuky i vlákninu. Pro tento případ se hodí tortilla, do které můžete schovat to, co by jinak z chleba vypadlo.
Krémové polévky jsou sázkou na jistotu skrze všechna roční období. Ideální jsou ale v zimě, kdy je třeba tělu dodávat dostatek zeleniny v té správné formě. Ne vždy totiž platí, že čerstvá zelenina je tou nejlepší volbou.
Když je dobrá pizza, tak potěší malé i velké. A když je domácí a z kvalitních surovin a ještě obohacená o zeleninu, povýšíte ji snadno z "junk food" na zdravou večeři ...
Když je chuť na něco pořádně sladkého ale tak, aby to nebyl zas takový "hřích", jsou tyto placičky lahodným kompromisem.
Tolik chuti a vůně v jednom. Celozrnný moučník plný výživných látek i vlákniny. Dopřejete si něco sladkého a zůstaňte naprosto v klidu :)
Dát si něco sladkého nemusí znamenat zákusek, koláč nebo čokoládu. Může to znamenat bonbón. Ne ovšem z cukru, ale z cizrny ...