Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Úžasné křupravé bramboráčky, na jejichž přípravu nebudete potřebovat ani lžíci bílé mouky. A zkombinovat tradiční aromatickou chuť bramboráků s povidly je fakt dobrý nápad.
Třeba takhle může vypadat večeře bohatá na zeleninu. Je plná zajímavých chutí a živin, navíc jednoduchá a rychlá.
Rýže basmati je už sama o sobě výjimečná svou chutí. Když ji ale připravíte na voňavém pórkovém základu a smícháte s lahodnou hlívou, budete překvapeni.
Výborný nákyp, který snese mnoho variant. Je ukázkou nízkorozpočtového zdravého jídla, když se ovšem zadaří, můžete si přilepšit sýrem ;)
Komplexní jídlo, které obsahuje kvalitní sacharidy, bílkoviny i tuky. Navíc je plné zajímavých chutí a hotové do 10 minut.
Batáty můžete použít stejně jako brambory. Vyrobit z nich kaši, placky, skvělé jsou pečené. Lze si je velmi snadno oblíbit díky jejich jedinečné chuti.
Hlíva ústřičná je známá především díky příznivým účinkům na imunitní systém. Navíc skvěle chutná, třeba takto jednoduše s těstovinami.
Voňavá hustá rajská omáčka bez mouky a k ní pečené masové kuličky, které jsou šťavnaté a měkké.
Pokud máte chuť na křupavé rybí filety a přitom nestojíte o odér z přepáleného oleje, zkuste je obalené upéct v troubě. Sezamová semínka jídlu dodají zase nový rozměr.