Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Krémová a akorát hustá koprová omáčka, která je rychle hotová. Bezlepková verze. Prověřená kombinace s bramborami a vejcem vařeným na tvrdo. Na koprovce si můžeme pochutnat i bez knedlíku a hovězího.🙂
Jak málo stačí k talíři plnému voňavého a krémového risotta v italském duchu. Jednoduchý a jasně daný postup přípravy zajistí, že je risotto vláčné, ale né rozvařené. Kombinace čerstvých rajčat, parmezánu a česneku je vynikající.
Čočkový kuskus je zajímavou a velmi chutnou alternativou tradičního pšeničného kuskusu. Jeho výhodou je vyšší obsah bílkovin a vlákniny. Do 10 minut máte na stole výživné jídlo. Skvěle ho doplní orestovaná mrkev, šťavnatý polníček a výrazný sýr.
Vláčný a sytý těstovinový salát, který je barevný a plný výživných ingrediencí. Příprava je snadná. Krémový avokádový dresink mu dodá jedinečnou konzistenci i chuť.
Snadné jídlo, do kterého zapadne celá brokolice. Díky kulatozrnné rýži a orestované cibulce je rizoto příjemně lepivé a kompaktní.
Skvělé syté těstoviny, které máte do 15 minut na stole. Křehké kousky masa v krémové smetanové omáčce. Vše vyladěné výrazným parmezánem. Omáčka bez mouky.
Křehké kousky opečeného masa v lahodné a přirozeně husté smetanové omáčce. Vyladěná chuť. Snadná příprava. S rýží skvělé!
Jedna z rychlých variant na oblíbené noky se špenátem. Díky opečenému masu má jídlo šmrnc, špenát je zase hezky krémový a hustý díky smetanovému sýru.
Rychlé těstoviny, tentokrát v podobě špaget bez lepku. Během chvíle máte talíř plný výrazných chutí. Orestovaný česnek, intenzivní sušená rajčata a vyzrálý Grana padano spolu hrají perfektně dohromady.