Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Pórek nemusí sloužit v receptech doplňkově, ale může hrát hlavní roli. O pórkové polévce už každý jistě slyšel, omáčka už ale není zas tak běžnou záležitostí. Hotová je raz dva, takže hurá na ni.
Ricotta je čerstvý syrovátkový sýr, který má mnohostranné využití. Stačí přijít na to, jak ho v kuchyni správně využít a už se ho nezbavíte. Vynikající je za studena, ale i k zapékání. K brokolici se hodí perfektně.
Když je dobrá pizza, tak potěší malé i velké. A když je domácí a z kvalitních surovin a ještě obohacená o zeleninu, povýšíte ji snadno z "junk food" na zdravou večeři ...
Když se kořenová zelenina upeče společně s masem, získá atraktivní chuť. Pak už jen stačí obsah pekáčku smíchat s těstovinami a rozhodně se nemusíte bát jalové chuti :)
Jemná chuť mozzarelly nemusí každému přijít zajímavá. Zkuste ji podtrhnout výrazným pestem, k tomu ji dát na talíř spolu s křupavými opečenými bramborami a o nedostatku chutí nemůže být ani řeč.
Kdybych měla vybrat 5 TOP surovin, bez kterých bych se v rámci zdravého stravování opravdu nechtěla obejít, patřily by mezi ně rozhodně jemné ovesné vločky. Ke snídani si je navíc mohou dopřát i ti, kteří preferují slané snídaně. Vyrobíte z nich během chvíle nutričně bohatou snídani, která může mít formu kaše nebo třeba palačinek.
Úžasné křupravé bramboráčky, na jejichž přípravu nebudete potřebovat ani lžíci bílé mouky. A zkombinovat tradiční aromatickou chuť bramboráků s povidly je fakt dobrý nápad.
Třeba takhle může vypadat večeře bohatá na zeleninu. Je plná zajímavých chutí a živin, navíc jednoduchá a rychlá.
Rýže basmati je už sama o sobě výjimečná svou chutí. Když ji ale připravíte na voňavém pórkovém základu a smícháte s lahodnou hlívou, budete překvapeni.