Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Rychlý, snadný, nemastný a extra jednoduchý recept, jak mít během pár minut z půl kila květáku plech plný výborných placiček 🙂
Když je třeba udělat rychle něco k jídlu, omeleta je vždy dobrý nápad. Tato verze s opečenými bramborami, pórkem a tofu je extra sytá a šťavnatá.👍
Za tepla, za studena, na oběd, na večeři, ke svačině, do krabičky do práce... Dát si tyto křupavé rýžové placičky se zeleninou je vždy dobrý nápad! 🙂S domácím dipem výborné!
Zelený hrách, to není "jen" hrachová polévka nebo hrachová kaše jakožto jídlo chudých nebo zlo ze školní jídelny.😅 Ze zeleného hrachu můžete snadno připravit výborné karbanátky a doslova překvapit...🙂
Pikantní šťavnatá směs z fazolí Adzuki je velmi jednoduchá na přípravu. Hodí se k rýži, ale také k chlebovým plackám. Výživné a chutěmi nabité jídlo.
Voňavá pečená zelenina, ochucený bylinkový sýr cottage a čočkové těstoviny jsou skvělým základem pro snadné a výživné jídlo.
Do wrapu se dá zamotat cokoliv. A nemusí to být buď a nebo. Buď maso nebo zelenina, buď maso nebo sýr... Dáme tam všechno pěkně dohromady. A česnekový dresing k tomu. To je chuti! 👍
Varianta na zeleninu zapečenou se sýrem. Není třeba pokaždé vymýšlet zapékací směsi se smetany, sýra a vajec. Stačí kus správného typu sýra a užít si jeho čistou chuť s bohatou porcí zapečených brambor a zeleniny.
Poctivě upečená červená řepa je lahůdkou sama o sobě. Zkuste ji pak krátce zapéct s atraktivním balkánským sýrem a doplnit opraženými semínky...Nadchne!