Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Smetanové omáčky patří do české kuchyně a tradičně se zahušťují jíškou nebo moukou rozmíchanou ve smetaně. Co když to ale chceme jinak? Mnoho tradičních omáček lze elegantně zahustit třeba kořenovou zeleninou.
Dělat z květáku rýži? No to je teda nápad... A je to výborný nápad! Ocení ti, kteří mají zájem snížit příjem sacharidů, nebo jednoduše zařadit do jídelníčku více zeleniny.
Když zrovna není sezóna čerstvých rajčat, skvěle poslouží ta nakládaná sušená. Třeba do špaget. Orestované uzené tofu je pak zdrojem nejen bílkovin, ale i výrazné chuti.
Zeleninový salát nemusí být jen osvěžující miska syrové zeleniny. Zeleninový salát může také pěkně zahřát. Zapojme pečené brambory, žampióny, restované fazolky a pikantní křenovou zálivku.
Stačí vzít 3 suroviny, které jsou do pár minut hotové a hned je co zamíchat do těstovin! Hrášek jídlu dodá strukturu a podtrhne ho svojí krásnou barvou :)
Vyzkoušené těsto na domácí pizzu, které dělám už mnoho let. Bez problémů kyne, skvěle se s ním pracuje. Vždy má úspěch! Pizza je výborná... :)
Wrap patří mezi vděčná a oblíbená jídla pro mnoho příležitostí. Rychlá večeře, jídlo do krabičky někam s sebou na výlet nebo oběd do kanceláře. Výhodou tortilly je dostatek prostoru pro výživné ingredience a spoustu zeleniny.
Rychlá večeře a zároveň jídlo do krabičky na druhý den do práce nebo na cestu. To je kuskus s masem a zeleninou, vděčná rychlovka...
Všechny suroviny v tomto receptu jsou připravené a hotové za pár minut. To přijde vhod, když potřebujete mít jídlo na stole co nejdřív :)