Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Dhal je velmi vděčný, jednoduchý a chutný způsob, jak do jídelníčku zařadit luštěniny a zeleninu. Začněte třeba s čočkou a rajčaty.
Zelené fazolové lusky jsou perfektní zelenina, která je jednoduchá na přípravu. Jsou výživné, zároveň však mají nízkou kalorickou hodnotu a obsahují velké množství vlákniny. Orestované spolu s tempehem chutnají báječně, obzvlášť, když přidáte česnek...
Tradiční chuť na másle pečených brambor s porcí zeleniny, rozpečeného slaného balkánského sýra, dochucená česnekem a ajvarem rozhodně není nudná :)
Základem pizzy nemusí být korpus z bílé mouky, základem pizzy nemusí být mouka vůbec! Zkuste to jinak a zapojte cuketu. Nejen, že si pochutnáte, ale uděláte i něco navíc pro své zdraví.
Kedlubnové karbanátky jsou další skvělý způsob, jak si atraktivně zpestřit jídelníček zeleninou.
Rukola. Listová zelenina jedinečné chuti, která se hodí především do těstovin a různých salátů. Ne každý se chce ale cítit jako králík a přežvykovat jednotlivé lístky. Řešením je vyrobit snadno z rukoly jednoduchou omáčku z pár ingrediencí známou jako pesto.
Jednoduché jídlo z rýže, masa a zeleniny, které je pestré, výživné a lehké zároveň.
Naplnit a zapéct žampiony je tak snadné! Během pár minut máte pekáček plný výživných ingrediencí v troubě a pak už se o nic nestaráte.
Výhodou rýžových nudlí je blesková rychlost jejich přípravy. Smíchat je s orestovanou zeleninou ochucenou kari a kokosovým mlékem je výborný, osvědčený a jednoduchý recept.