Rychle / jednoduše / zdravě

Zdravé pomazánky

Rukola se nemusí používat jen jako "salát", ale také jako "zelená bylinka". Stačí ji na drobno nasekat a obohatit tak třeba česnekovou pomazánku. Jak chuťově, tak nutričně.
Spojením avokáda a hustého jogurtu vznikne jemná pomazánka. Když ji nutričně obohatíme o konopná semínka a kvalitní olivový olej, je o bohatou dávku "zdravých tuků" postaráno.
Každá pomazánka se na topinky nehodí. Tato z fazolí adzuki, vajec a ajvaru je na ně jako dělaná. Akorát hutná konzistence, bohatá na bílkoviny, chuťově výrazná.
Pomazánka s Nivou může mít mnoho verzí. Co ji připravit tak, aby se nejednalo o koncentrovanou kalorickou nálož?
Vajíčkové pomazánky obecně považuji za jedny z nejlepších. Zkuste je udělat odlehčeně a místo sýru, másla, taveňáku a majolky zapojit celer. Je to výborné!
Jedny sardinky v zásobě se vždycky hodí. A co s nimi? No zásadně pomazánku! Tato verze má navíc díky sušeným rajčatům středomořský nádech.
Tip na snídani plnou mikroživin, vlákniny a zdravých tuků, která je díky cibuli, česneku a chilli vlastně i tak trochu antibiotická :)
Tato jednoduchá pomazánka z bílých fazolí a vajec překvapí svou výbornou chutí. Spolu s celozrnným chlebem je zdrojem všech makroživin a skvěle zasytí.
Udělat si domácí pomazánku v odlehčené verzi bez másla, majonézy či tavených sýrů je otázkou minuty. Na topinkách a s čerstvou zeleninou chutná úžasně.