Rychle / jednoduše / zdravě

Zdravé pomazánky

Mrkev jako základ dobré zdravé pomazánky je známá věc. Ne pokaždé ale musí být syrová. Obzvlášť v podzimním a zimním období je výhodné mrkev orestovat. Nejen díky její lepší využitelnosti pro organismus, ale i chuti.
Nápadů na to, jak do jídelníčku zapojit zeleninu, není nikdy dost. Třeba v pomazánkách jsou různé druhy zeleniny osvědčené. V tomto případě květák, který je v kombinaci s cibulí a česnekem nejen zdravý, ale i vynikající!
Tradiční mexický dip je jedna z nejdokonalejších variant, jak zdravě zpracovat avokádo. Kombinace máslově jemné chuti avokáda a dalších výrazných ingrediencí má ten správný říz.
Typ na lehký salát, který se s kouskem pečiva hodí jako odpolední svačina.
Vyrobit si krémový sýr doma? A nebude to složité? Co všechno na to budu potřebovat? Toto Vás možná napadlo. Mrkněte ale, jak snadné to je ...
Varianta cizrnové pomazánky, která by měla díky své jemné chuti projít i u menších dětí.
Velmi jedlé tyčinky, které mohou posloužit jako domácí slaná chuťovka nebo jako příloha ke krémovým zeleninovým polévkám.
Výrobit si přírodní sýr doma je velmi jednoduché. Pár minut práce stojí za zdravý a perfektní výsledek :-)
Ne každý má chuť zakusovat se do samotných ředkviček. Obzvlášť děti. Když je ale "schováte" do šunkové pomazánky, jejich chuť je mnohem jemnější.