Rychle / jednoduše / zdravě

Snídaně a svačinky

Podušené hrušky se skořicí lehce oslazené medem mají úžasnou chuť, která vynikne třeba na domácích lívancích. Lívance ve verzi s jemně mletou pohankovou a špaldovou moukou obsahují více vlákniny.
Máte chuť dát si ke snídani vejce? A nechce stát u pánve? A máte chuť si snídani z vajec zabalit na cestu s sebou do krabičky? Zkuste vaječné muffiny. Velmi praktická záležitost :)
Velmi jednoduché na přípravu, žádné upatlané ruce, žádný bordel v kuchyni z rozsypané mouky. Elegantní způsob, jak si dopřát zdravé domácí sušenky.
Připravit domácí kynuté lívance je jednoduché, zapojit alternativní mouku zase nápadité a z nutričního hlediska přínosné.
Netradičně pojatá svačina, která zaujme především v období Velikonoc. Papírových obalů a vajec máme až až a k tomu ta všudypřítomná tendence originálně tvořit :)
S palačinkami si lze poradit na tisíc způsobů. Můžeme střídat náplně, mouky, velikosti, ale také barvy! Kakaové palačinky jsou zase něco jiného. Tmavé těsto v kombinaci s bílým tvarohem je super!
Základní recept na celozrnný nekváskový špaldový chleba, který připravuji v domácí pekárně. Vhodné především pro ty, kteří mají rádi chléb, není jim ale lhostejné jeho složení.
Vafle jsou skvělý materiál pro kreativitu a použití různých základních surovin. Úžasně voňavé a křupavé mohou být i bez bílé mouky a moučkového cukru.
Tip na snídani plnou mikroživin, vlákniny a zdravých tuků, která je díky cibuli, česneku a chilli vlastně i tak trochu antibiotická :)