Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Na přípravu nenáročné bezmasé jídlo, jehož šťavnatost zajišťuje pořádná porce vychytaného podušeného kysaného zelí. Opečené tofu jídlo doplní o další chuť a rostlinné bílkoviny. Vhodné i jako jídlo do krabičky.
Jaké divy může nadělat trocha kefíru! Krůtí maso je díky naložení měkké a po upečení více šťavnaté. Atraktivní křupavé stripsy se hodí jako zdroj bílkovin třeba k salátu. Pokapané jednoduchým domácím tahini dresinkem jsou zase hned o level jinde.
Vděčné tvarohové těsto umíchané raz dva. Rychlý a praktický způsob, jak si dopřát chuť ovocných tvarohových knedlíků. Do 15 minut na stole. S jahodami a smetanou vynikající!
Krémové a syté těstoviny, které máte se vším všudy do 15 minut na talíři. Omáčka se rychle a pohodlně připraví pomocí tyčáku a dochutí podle situace. Jednoduché jídlo, které funguje jako rychlooběd i jako luxusní večeře.
Raz dva připravené kuličky bez masa v jednoduché lahodné smetanové omáčce. Rychlé a snadné "vege" jídlo, ke kterému se dokonale hodí brambory pečené v troubě.
Vynikající, syté a na přípravu snadné lasagně s alternativou mletého masa na bázi rostlinných bílkovin. Bílá bešamelová omáčka z rostlinné smetany a rýžové mouky dodá jídlu typickou krémovost. Žádná nudná "zdravá" alternativa, ale skvělé jídlo. Obrázek je více než tisíc slov.🙂
Vláčný sendvič, ze kterého nic neteče ani nevypadává. Zelenina je zapečená v atraktivní omeletě. Naskládaná omeleta mezi 2 plátky chleba vyřeší rychlý oběd nebo svačinu do krabičky. Geniálně praktické, rychlé a snadné na přípravu.
Rychlá omáčka ze smetany s kostičkami šťavnatého kuřecího prsa. S těstovinami atraktivní jídlo, které díky dětskému kari koření vůbec nepálí. Do 20 minut na stole.
Karbanátky bez masa a mouky. Základ tvoří kapusta a sýr Gouda. Žádný bordel v kuchyni z trojobalu a žádné stepování u pánve plné oleje. O vše se prakticky postará trouba.