Rychle / jednoduše / zdravě

Hlavní jídla

Mít doma jedno balení špeclí se vždycky hodí. Přidat k nim brokolici a slaninu je pak kompromis, jak zajistit nejen výraznou chuť, ale i porci mikroživin a vlákniny.
Myslíte, že se lečo nedá zkazit? Dá! Ani se nenadějete a máte plnou pánev něčeho, co nevypadá ani nechutná tak, jak jste si možná představovali.
Nějaká zelenina je v lednici či ve sklepě vždycky. A pokud nejste vegetariáni, tak pro kus masa platí to samé. Teda až na ten sklep. Tam bych ho nedávala :)
Výživné jídlo, které máte na stole do 15 minut. Kuskus je těstovina, která je připravená ke konzumaci během pár minut a je zajímavým obohacením jidelníčku. Vyzývá k použití různých druhů koření, protože snadno přijme jejich chuť.
Jídlo plné rozmanitých chutí, které máte do 15 minut na stole. Kombinace tuňáka, sušených nakládaných rajčat a oliv je velmi lahodná a prověřená.
Kuličky v rajské omáčce nemusí být jen z masa. Zkuste je udělat půl na půl s brokolicí, která je odlehčí, nutričně obohatí a dodá jim šťavnatost.
Květák kam se podívám a co s ním? Nejjednodušší je udělat polévku nebo květákový mozeček. Obalovat a smažit ho na pánvi se už ale každému nechce. Teď si ale můžete tuto výbornou klasiku dopřát celkem pohodlně a bez nutnosti plné pánve přepáleného oleje. Upečte ho v troubě :) Květák navíc není nutné předvařovat. Šetříte svůj čas na všech frontách :)
Vynikající karbanátky bez masa, kde hlavní roli hraje celer. Nutričně perfektní. Jsou bohaté na vlákninu, kvalitní sacharidy i bílkoviny, zcela bez mouky, chuťově výrazné, nenasáklé olejem, přesto šťavnaté.
Zapečená jídla jsou chytrý způsob, jak do nich zakomponovat suroviny, které by u někoho samostatně třeba neprošly.