Rychle / jednoduše / zdravě

Večeře

Zeleninu je potřeba zapojovat celý rok, každý den. Obzvlášť v podzimním a zimním období je vhodnější její tepelná úprava v kombinaci se zahřívacím kořením. Placičky pečené v troubě jsou proto ideální volbou. Tentokrát v rýžové variantě.
Ten celer! Král kořenové zeleniny. Na podzim je nejjednodušší vyrábět z nej krémové polévky, které jsou ideálním rychlým obědem nebo vděčnou večeří.
Stačí pár vychytávek a můžete si doma udělat skvělou domácí pizzu. A hlavně žádnou nudu na plechu. Jen ať hraje chutěmi i barvami.
Myslíte, že se lečo nedá zkazit? Dá! Ani se nenadějete a máte plnou pánev něčeho, co nevypadá ani nechutná tak, jak jste si možná představovali.
Nějaká zelenina je v lednici či ve sklepě vždycky. A pokud nejste vegetariáni, tak pro kus masa platí to samé. Teda až na ten sklep. Tam bych ho nedávala :)
Kdybych měla vybrat 5 TOP surovin, bez kterých bych se v rámci zdravého stravování opravdu nechtěla obejít, patřily by mezi ně rozhodně jemné ovesné vločky. Ke snídani si je navíc mohou dopřát i ti, kteří preferují slané snídaně. Vyrobíte z nich během chvíle nutričně bohatou snídani, která může mít formu kaše nebo třeba palačinek.
Třeba takhle může vypadat večeře bohatá na zeleninu. Je plná zajímavých chutí a živin, navíc jednoduchá a rychlá.
Zdravější varianta langoše, který bývá tradičně uplácán jen z mouky a řádně vykoupán v oleji. I bez mastné lázně mohou chutnat výborně.
Toto jídlo je velmi snadné, se vším všudy do 15 minut hotové. Výsledek fantastický.