Rychle / jednoduše / zdravě

Snídaně a svačinky

Velmi jednoduché na přípravu, žádné upatlané ruce, žádný bordel v kuchyni z rozsypané mouky. Elegantní způsob, jak si dopřát zdravé domácí sušenky.
Připravit domácí kynuté lívance je jednoduché, zapojit alternativní mouku zase nápadité a z nutričního hlediska přínosné.
Netradičně pojatá svačina, která zaujme především v období Velikonoc. Papírových obalů a vajec máme až až a k tomu ta všudypřítomná tendence originálně tvořit :)
S palačinkami si lze poradit na tisíc způsobů. Můžeme střídat náplně, mouky, velikosti, ale také barvy! Kakaové palačinky jsou zase něco jiného. Tmavé těsto v kombinaci s bílým tvarohem je super!
Základní recept na celozrnný nekváskový špaldový chleba, který připravuji v domácí pekárně. Vhodné především pro ty, kteří mají rádi chléb, není jim ale lhostejné jeho složení.
Vafle jsou skvělý materiál pro kreativitu a použití různých základních surovin. Úžasně voňavé a křupavé mohou být i bez bílé mouky a moučkového cukru.
Tip na snídani plnou mikroživin, vlákniny a zdravých tuků, která je díky cibuli, česneku a chilli vlastně i tak trochu antibiotická :)
Co s avokádem? Už samotný nápad sníst ho "jen tak" je výborný. Jsou tu ale i další skvělé možnosti, jak si toto ovoce oblíbit. Pikantní guacamole, avokádový pudink nebo krása na talíři v podobě vejce zapečeného v avokádu.
Když je chuť na něco sladkého, dopřejte si takovou variantu, která vašemu tělu zároveň dodá zajímavé spektrum živin. Sezamová pasta tahini spolu s medem udělá luxusní dezert jak z obyčejného jogurtu, tak ovoce.