Rychle / jednoduše / zdravě

Polévky

Jak naservírovat hustou a výživnou polévku do 30 minut? Snadno! Stačí mít vločky, oblíbenou zeleninu a 1 vejce. S kvalitním polévkovým kořením bude mít obsah hrnce i úžasnou barvu.🙂
Na přípravu snadná zeleninová polévka. Sladké batáty jsou vyvážené pórkem a ajvarem. Chuť je dotažena k dokonalosti díky rostlinné smetaně a křupavým opraženým semínkům.
Hustá bramboračka s pořádnou porcí zdravé hlívy ústřičné. Orestovaná cibulka dodá polévce skvělou chuť, majoránka a česnek zase typickou vůni. 2 lžíce pohankové krupice ji snadným způsobem a "tak akorát" zahustí.
Na přípravu velmi jednoduchá luštěninová polévka. V hlavní roli dostupné a na živiny bohaté fazole mungo. Pro odlehčení je bohatě doplněná kostičkami opečeného celeru, který ztratí svoji typickou chuť a připomíná spíše bramboru. To se může hodit.🙂
Hustá polévka z dostupné hnědé velkozrnné čočky. Bez uzeniny. S bohatou porcí kořenové zeleniny. Křupavé chlebové krutony polévce dodají atraktivní chuť a sytost.
Hustá polévka s bohatou porcí zeleniny. Pro zjednodušení čas ušetří kvalitní mražená zelenina. Polévka je do 30 minut na stole. Chuťově výrazné drožďové nočky jí dodají šmrnc a sytost. Na talíři ji skvěle rozzáří čerstvé bylinky.
Stačí vám 2 ingredience a přes vidličku můžete jednoduše do jakékoliv polévky zavařit toto extra snadné kapání. Díky jemně mleté rýžové mouce je zavářka bezlepková. Výborně se hodí do rajské polévky.
Tradiční dršťková polévka má jedinečnou chuť, kterou si lze dopřát i v rostlinné verzi. Stačí dršťky nahradit zdravou hlívou ústřičnou. Snadná, hustá a voňavá polévka.
Rychlá a na přípravu snadná polévka bez mouky, která je voňavá po pórku a bohatá na vlákninu díky batátům. Smetana ji zjemní a sýr lehce zahustí.