Rychle / jednoduše / zdravě

Obědy

Gulášů je tisíce druhů. Co si udělat variantu s krůtím masem a navíc zcela bez mouky? A pokud si guláš nedovedete představit bez knedlíku, tak si ho jednoduše vyrobte :)
Stačí pár vychytávek a můžete si doma udělat skvělou domácí pizzu. A hlavně žádnou nudu na plechu. Jen ať hraje chutěmi i barvami.
Mít doma jedno balení špeclí se vždycky hodí. Přidat k nim brokolici a slaninu je pak kompromis, jak zajistit nejen výraznou chuť, ale i porci mikroživin a vlákniny.
Třeba takhle může vypadat večeře bohatá na zeleninu. Je plná zajímavých chutí a živin, navíc jednoduchá a rychlá.
Dopřát si k obědu maso s omáčkou a rýží nemusí znamenat dvouhodinové vaření. Do 30 minut máte na stole ...
Skvělé rizoto z trouby bez námahy, které chutí potěší malé i dospělé.
Co s přírodním tofu?Tak třeba ho nastrouhat do rajčatové omáčky. Rychlé a výborné!
Vaječnou omeletu můžete použít k hlavnímu jídlu jako zdroj bílkovin. A co ji udělat pěkně nadýchanou?