Rychle / jednoduše / zdravě

Bez lepku

Jednoduchý recept na karbanátky bez masa, které jsou šťavnaté uvnitř a křupavé na povrchu. Výborný způsob, jak snadno do jídelníčku zapojit tofu a listový špenát.
Měkká máslová cizrna v kombinaci s jedinečnou chutí batátů v krémové výrazné kari omáčce. Jednoduché jídlo, které skvěle chutná s rýží či plackami.
Opečené kousky tofu a cukety ochucené kořením a bylinkami. V pánvi promíchané s rýžovými nudlemi a doladěné trochou rostlinné smetany. Jednoduché, výborné...
Sytá, hustá a krémová luštěninová polévka, jejíž základ tvoří cizrna. Jednoduchá na přípravu....Zjemněná smetanou a doplněná o domácí křupavé chlebové krutony je výborná!
Orestovaná zelenina s tofu, žampiony a vaječnou omeletou promíchaná s rýžovými nudlemi. Vše zakápnuté jednoduchou výraznou zálivkou a posypané křupavými arašídy. Rychlé jídlo plné různých chutí...
Proteinové či energetické tyčinky často obsahují ingredience, které nám nemusí vyhovovat. Vyrobit si vlastní z pár ingrediencí je přitom tak jednoduché. Ve formě kuliček jsou navíc extra praktické!
Jednoduché placky jen ze 3 základních ingrediencí. Uvnitř vláčné, na povrchu křupavé. Když jsou ještě teplé, chutnají perfektně s hustým domácím jogurtovo-bylinkovým dipem.
Kapr s bramborovým salátem nemusí být jen štědrovečerní záležitost. Zkuste ho jednoduše opéct s kmínem na másle a k němu udělat svěží a odlehčený bramborový salát.
Tradiční chuť a vůni gulášovky si můžete dopřát i bez masa či uzeniny. Osvědčený recept s hlívou je skvělá alternativa. Polévku lze navíc snadno zahustit i bez mouky.🙂