Rychle / jednoduše / zdravě

Bez lepku

Krémová pórková polévka se dělá na mnoho způsobů. Tato je bez smetany, mouky, přesto hustá a krémová.
Zeleninové krémové polévky chutnají jak dětem, tak dospělým. Díky červené čočce nemusíte polévku už nijak zahušťovat.
Jakékoliv zeleninové placičky třeba spolu s bramborem a zeleninovým salátem jsou výborným obědem. Zkuste tuto variantu cuketových placiček zcela bez mouky.
Základem dobré pomazánky nemusí být mléčný výrobek, což je často zvykem. Zkuste tuto luštěninovou a udělejte něco pro své zdraví.
Když se vám dostanou do ruky ředkvičky, nemusíte je jen chroupat, můžete zkusit třeba tuto skvělou zdravou pomazánku.
Občas potřebujeme klasickou přílohu nahradit něčím lehčím. Zkuste restovanou cuketu, která je hotová za pár minut.
Toto jídlo není vůbec pracné a z vývaru, který vznikl přípravou masa,vznikne navíc skvělá polévka.
Tofunézu můžete použít všude tam, kde majonézu – do dresingů, na saláty, do pomazánek či bramborových salátů.
Zkuste nahradit levný nezdravý salám a majolku za zdravější ingredience. Pomazánka bude chutnat ještě lépe a navíc uděláte něco dobrého pro sebe :)