Rychle / jednoduše / zdravě

Luštěniny

Výborný nákyp, který snese mnoho variant. Je ukázkou nízkorozpočtového zdravého jídla, když se ovšem zadaří, můžete si přilepšit sýrem ;)
Varianta cizrnové pomazánky, která by měla díky své jemné chuti projít i u menších dětí.
I takhle může vypadat zdravý oběd. Vegan talíř bohatý na bílkoviny a vlákninu.
Když vám zbyde uvařená cizrna, zkuste něco nového - vyrobit si naprosto jednoduše slané cizrnové "křupky"
Z červené čočky můžete udělat polévku, karbanátky, můžete ji použít na zahutění. Další možností jsou tzv. dhály. Luštěninové eintopfy inspirované indickou kuchyní.
Jíme málo luštěnin. Tady je další inspirace, jak to napravit. Vydařený bezmasý recept ...
Jednoduchý těstovinový salát, nejlepší pořádně vychlazený.
Zeleninové krémové polévky chutnají jak dětem, tak dospělým. Díky červené čočce nemusíte polévku už nijak zahušťovat.
Základem dobré pomazánky nemusí být mléčný výrobek, což je často zvykem. Zkuste tuto luštěninovou a udělejte něco pro své zdraví.
Bez mouky, bez kravské smetany, přesto hustá a smetanová
Cuketa a červená čočka se k sobě velmi hodí. Polévka je nejen rychlá a snadná, ale i zdravá.
Pokud máte rádi koření garam masala, není co řešit, pokud ho neznáte a rádi objevujete nové chutě, pusťte se do této vydatné polévky.
Češi jí v současné době katastrofálně málo luštěnin, zkuste to napravit pomocí tohoto pikantního receptu ;)
Většina pomazánek obsahuje mléčný výrobek. Občas to chce prostřídat a vyzkoušet luštěninové pomazánky. Jsou velice zdravé a vydatné.
Cizrnový guláš je další skvělou možností, jak naložit s cizrnou.
Snadná, rychlá, chuťové výborná a výrazná polévka.
Už nevíte, co dát či namazat na pečivo? Sýry, šunka, klasické pomazánky, pořád to samé. Zkuste něco netradičního, avšak velice zdravého!
Cizrna je zdravá luštěnina, která má v kuchyni bohaté využití. Tady je jeden z prvních receptů.